Niéve Beauty Liquid Lips Matte (Master Set)


Kini dapatkan kesemua koleksi Niéve Beauty Matte Liquid Lip Matte dengan kesemua 6 warna menawan pada kadar lebih nilai untuk memadankan fesyen pemaikaian anda setiap hari.

Nieve Beauty Liquid Lip Matte ini mudah dibawa kemana sahaja, dengan berus yang lebih mudah untuk dipakai bagi kesemua bentuk bibir.

Antara bahan-bahan semulajadi terkandung dalam Niéve Beauty Matte Liquid Lipstick adalah:-

  • Minyak jintan putih
  • Minyak Argan
  • Vitamin E

Dengan pembelian disini, anda memperoleh kesemua 6 pilihan warna Nieve Beauty Matte Liquid Lip Matte dalam pakej yang menarik.

  1. Down to Earth (Code 01)
  2. Majestic (Code 02)
  3. My BestFriend (Code 03)
  4. Tender Hearted (Code 04)
  5. My SoulMate (Code 05)
  6. My SweetLove (Code 06)

Nieve Beauty Liquid Lipsmatte Minyak Argan & Vitamin

Dapatkan kesemua koleksi Niéve Beauty Matte Liquid Lip Matte pada harga lebih nilai dengan penjimatan sehingga 51% sekarang!



Product Data -
Price : RM 89.90 Price Before : $ RM 184.90
Status : Jimat! Save :
 
Reaksi Pengguna : *****
Weight : 500gms
A : 79.90
B : 69.00
C :64.00

Maklumat lanjut bahan-bahan & keunikan Niéve Beauty Matte Liquid Lipstick boleh diperoleh disini.



Niéve Beauty Liquid Lips Matte (Master Set) https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfUL1CB4RcQ__G9dW2qP95t-yxiSfEPJTqy0pQP8KrpINBVQMSynvp7rsyk03NpJSXUEz7cp6OiJo4SW3Mt9SaMUgoZjiLvjxw_6z7UQLt3Q4_VK0VQoy407Q534JGN7r6vMW27xMnePg/w72-h72-p-k-no-nu/nieve-beauty-matte-liquid-lipstick-msater-set.jpg https://nieve-beauty.blogspot.com/2017/07/matte-liquid-lipstick-master-set-nieve.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pengesahan & Kelulusan

Kesemua produk keluaran Niéve Beauty mempunyai pengesahan Nota Notifikasi dari Pengarah, Perkhidmatan Farmasitukal, Kementerian Kesihatan Malaysia -- memberikan keyakinan kepada pengguna terhadap bahan ter-kandungan pada produk keluaran Niéve Beauty.

Produk-produk Nieve Beauty telah pun memperoleh pengesahan & kebenaran untuk dipasarkan terus kepada pengguna mengikut Akta Kawalan Ubatan & Kosmetik 1984 -- Regulation 18 A (2).

Sila hubungi kami disini untuk pertanyaan lanjut & pengesahan.

Membuat Pesanan?

Kami di Niéve Beauty Kelantan menyediakan langkah mudah untuk membuat pesanan di-atas talian. Tidak memerlukan data peribadi & segala maklumat adalah rahsia.


Cara Melihat & Merubah Pesanan.


  • Click ikon di penjuru atas laman untuk melihat atau merubah produk pesanan anda bila-bila masa.

Cara Membuat Pesanan.


  • Di laman "Shop", pilih produk anda.
  • Semak harga serta tawaran istemwa kami sediakan atas talian.
  • Pilih opsyen disediakan (jika ada).
  • Tekan butang "Add to Cart".
  • Paparan troli shopping cart tertera bagi membuat perubahan/semakan atau terus menghantar pesanan anda.

Cara Menghantar Pesanan.


  • Di laman "Checkout", sila semak butiran pesanan.
  • Pilih destinasi penghantaran anda (jika ada)
  • Isi borang atas talian maklumat diperlukan.
  • Semak borang penghantaran.
  • Tekan butang "Hantar Pesanan" atau "Paypal" jika anda ingin menbuat transaksi atas talian -- mudah, selamat & transaksi anda dilindungi.

Seterusnya pesanan anda diproses & produk anda akan sampai di depan pintu dalam 3 hari bekerja -- begitu mudah!


Bayaran Melaui Sistem Perbankan

Bagi pembayaran melalui perbankan, pihak kami akan mengirimkan e-inbois terus ke telefon & alamat emel anda untuk pengesahan.


Bayaran On-line Melalui Paypal

Mudah cepat & sangat selamat dan pihak kami tidak meyimpan data peribadi anda. Anda boleh menggunakan baki akaun Paypal ataupun menggunakan kad kredit/debit bagi membuat pembayaran.

Transaksi anda dijamin & dilindungi sepenuhnya jika produk dipesan tidak dikirimkan seperti dijanjikan. Anda boleh memohon pengembalian bila-bila masa dengan klik butang "Refund" sahaja.

Maklumat Penghantaran

Niéve Beauty Kelantan sentiasa bekerjasama dengan perkhidmatan kurier/penghantaran yang paling efisyen untuk kiriman anda. Di-antara khidmat kurier yang terus berurusan adalah:-


  • Pos Laju (dalam & luar negara)
  • City Link
  • Skynet
  • Ta-Q-Bin

Pada dasarnya, pesanan anda akan sampai ke destinasi dalam 3 hingga 5 hari bekerja -- itu yang telah dijanjikan oleh pihak perkhidmatan pengiriman. Respons dari pengguna, ada ketikanya pesanan anda tiba kurang 24 jam!

Namun begitu, terdapat juga penghantaran yang mungkin akan terlewat kerana faktor-faktor diluar jangka.

Oleh itu, setelah pesanan dikirim, pihak kami akan menghantar "Tracking Code" terus kepada anda bagi menyemak kedudukan/status penghantaran tersebut.

Maklumat Pemulangan

Tidak 100% berpuas hati dengan produk dikirim? Mempunyai kecacatan luar jangka? Kami berikan 30 hari untuk tempoh pemulangan tanpa sebarang pertanyaan.

Masukkan semula produk pesanan anda yang rosak itu kedalam pek disediakan (bersama pakej asal & tag), sertakan salinan slip pemulangan di dalam pek tersbut. Kemudian, hantarkan melalui pek itu di perkhidmatan pos berhampirsan dengan tempat anda kepada kami.

Permohonan anda akan diproses & produk anda boleh diganti semula ataupun kami memulangkan semula wang pembelian anda -- mengikut kesesuaian. Untuk pengetahuan lanjut & kelayakan pemulangan, sila layari laman FAQ kami.

Shopping Cart View

Map

Store Settings

Theme Fonts

Disqus for nieve-care